dissabte, 21 de gener del 2012

Els salts d'aigua de dins el mar


En una de les últimes escapades matinals que vaig fer a les roques de Calella, tot i tenir una capa de núvols, el cel no va acabar d'agafar els colors que m'esperava; per això em vaig centrar més, aprofitant les onades, en els petits "saltants" d'aigua que es formaven entre les roques. Acostumat com estic a fotografiar Vies Làcties i constel·lacions, fins ara no m'havia parat gaire a mirar els petits detalls del paisatge.

 Alguns detalls de les roques

2 comentaris:

Xose Casal ha dit...

Me gusta mucho la primera, esa minicascada de la parte inferior esta de vicio
un saludp

Miquel Jover ha dit...

Gracias por pasar Xose. En esa foto tenía una composición que me gustaba, pero me falló la luz. Será cuestion de seguir probando suerte.

Un saludo.